Forum www.tir2011awf.fora.pl Strona G│ˇwna

 Witam....

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 10:41, 10 Kwi 2014    Temat postu: Witam....

r├│┼╝nica w pomiarze, i co za problem?
[link widoczny dla zalogowanych]
zap┼éaci┼éam 173 z┼é za baleja┼╝ z obci─Öciem na w┼éoskach ┼Ťrednich.
Zainwestowa┼éam w poduszk─Ö otopedyczn─ů termoplastyczn─ů - podobno trzeba si─Ö do niej przyzwyczai─ç, ale wczesniej spa┼éam na wa┼éku.
[link widoczny dla zalogowanych]
W r─Ökach p.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zawsze trafi si─Ö kto┼Ť komu co┼Ť nie b─Ödzie pasowa─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Zgodzę sie, ze najlepiej im wyszły zęby.
Mysle ja zastosowac, i mysle ze jezeli ja troche urozmaice to mi sie uda .

je┼Ťli kt├│ra┼Ť z Was szuka bardzo fajnego miejsca na prowadzenie swojego tipsowego interesu oczywi┼Ťcie w Kielcach to za niewielka cen─Ö podziel─Ö si─Ö swoim gabinetem Dzwo┼äcie pod 533525460 i pytajcie o szczeg├│┼éy, pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] Teraz znowu wybieram sie na przeszczep.
No ale nie przyty┼éam, waga ca┼éy czas wskazuje to samo. Mia┼éam okres, w kt├│rym w┼éosy wypada┼éy mi w takim tempie i ilo┼Ťci, ┼╝e obawia┼éam si─Ö wy┼éysienia. Moim zdaniem dyskusja na ten temat jest bezsensowna, wolny kraj-wolny wyb├│r. potem kolejne 4 dni 1/2 tabletki , Albo gdy Aquamid wchlonie sie po kilku miesiacach.Wezcie jej namiary i niech Wam zagwarantuje to na pismie. [link widoczny dla zalogowanych]
hmm to juz sama nie wiem a kogo polecasz? Dupne usta (w doslownym tego slowa znaczeniu) Zreszt─ů nie chcia┼éabym zeby on dla mnie rzuci┼é sutanne gdyz wiem ze nigdy tak naprawde nie by┼éby m├│j. Czesc! Bo nie chce zeby mi cos wyskoczylo jak to bylo ostanio tzn podraznienia skory.A moja ostania glodowka trwala 2 tygidnie, ta chce orzeporowadzic 3 tygodnie - jak sie uda zaczyna sie pod gorke a jak tam u Was dziewczyny ? Bo na przyk┼éad jesli m─ůz by┼é niedojrza┼éy emocjonalnie do obowi─ůzku ma┼é┼╝e┼äskiego za pierwszym razem, to nie b─Ödzie te┼╝ dojrza┼éy za drugim razem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko sobie tak mysle ze to co mi proponujesz jest zupełnie sprzeczne z tym o czym Wy sobie rozmawiacie milego wieczorka i milej imprezki
Widocznie schudła, ot co.
Zobaczcie ten link:
Po m─Öcz─ůcym wyrywaniu lekarka stweirdzi┼éa, ┼╝e to si─Ö kwalifikowa┼éo na zabieg (nie bardzo wiem czym to si─Ö r├│zni od takiego usuwania), ale ja bylam szcz─Ö┼Ťliwa, ┼╝e ju┼╝ po.
[link widoczny dla zalogowanych]

Bo planuje wizyte u nich, ale sie troche boje, poniewaz mam delikatne i słabe włosy i nie chce potem żalowac...
[link widoczny dla zalogowanych]
POZDRAWIAM i trzymam kciuki za was
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I PRZYNAJMNIEJ PANTENOL NIE ZAWIERA ALKOHOLU I TAKICH TAM CO WYSUSZA WŁOSY...
doktor kazala isc do ginekologa wiec poszlam na to 4 pietro, czekalam w bolach 3 godzinki i przyszla pani ginekolog.
http://www.allegro.pl/item493109645_orbitrek_ magnetyczny_pas_gratis_gwarancja_24m_ce.html
[link widoczny dla zalogowanych]

ale nie zapominajcie,ze bialy jest w tym sezonie MEGA MODNY! [link widoczny dla zalogowanych] -potancz w rytm tej piosenki
ano fajny ma Pozdrawiam dietkuj─ůce. pani mi powiedzia┼éa w salonie ┼╝eby si─Ö nie my─ç przez 48 godz. S┼éysza┼éem ┼╝e gdzie┼Ťna Pomorzu ale czy to wszystko Ja osobi┼Ťcie jestem z Warszawy ale do kosmetyczki chodz─Ö do Grodziska Mazowieckiego do Life Beauty po prostu jest mi po drodze z pracy. [link widoczny dla zalogowanych]
ALGI! POLECAM!! nie mozna stwierdzic ze wszsycy turcy to zli ludzie na podts paru histori, to tak jak by ktos powiedzial ze wszyscy polacy to pijacy, ktorzy bija swoje zony Brzuch mam p┼éaski, p─Öpek ┼Ťliczny a rozst─Öp├│w, kt├│rych mia┼éam mn├│stwo - prawie nie ma. A Diego Luna poprostu cudo!!!!!!!!!!!! Ja jestem zadowolona wi─Öc polecam. Nie zastanawiaj si─Ö czy operacja by┼éa konieczna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
...Calkiem mozliwe !
no to moze tak:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy jedyne na co Cię stać, to szorowanie garów w Irlandii lub szorowanie klozetów po zaszczanych Londyńczykach??
Pozdrawiam.

Miej sobie te raki, wrzody ┼╝o┼é─ůdka czy co Ty tam mia┼éa┼Ť.
[link widoczny dla zalogowanych]
Po wysiłku jest gorzej , po nocy lepiej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Okres mam dosta─ç dzi┼Ť,jak na razie nie ma, ale od prawie tygodnia czuj─Ö straszny b├│l i prawie ca┼éy czas jestem na nospie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poszukaj w ksiegarni ksiazki Atkinsa. [link widoczny dla zalogowanych] hej .!
skoro jestes tak─ů ofiar─ů to wstaw zdj─Öcia z nieudanego zabiegu podpisz si─Ö z imienia i nazwiska,bo tak oczernia─ç anonimowo to ka┼╝dy g┼éupi potrafi ,po co si─Ö ukrywasz? dziekuje za wpisy.dodac ze jade tylko na miechy. znam problem prolaktyny bardzo dobrze, lecz─Ö sie na to od oko┼éo 8 lat...wiec trooche mog─Ö powiedzie─ç A bynajmniej mojego narzeczonego, ktory ejst dobrym czlowiekiem, ale jaj estem podejrzliwa *tak z takim charakterem sie juz urodzilam* Tam sa bardzo glebokie wiezi rodzinne i mnostwo przyjaciol i przyjaciolek*oj tak nie za bardzo mi sie to podoba*. licznej .Tak ┼╝e nie licz─ůc personelu i uczennic r├│wnie┼╝ kole┼╝anki z sali ogl─ůda┼éy m├│j por├│d . [link widoczny dla zalogowanych]
Moze za wczesnie zaczelas szukac i niepotrzebnie sie zestresowalas. 1 p─Öczek zielonej pietruszki Widz─Ö, ┼╝e nadal pokutuje zrywanie paznokci, sam to przechodzi┼éem i wiem jak to boli. Ja pij─Ö ┼╗ywiec Zdr├│j niegazowan─ů. Mysle,ze mialas wiecej tkanki tluszczowej i dlatego wiecej spalilas tluszczyku niz ja. pozdro;* juz mnie nie ma.. A ja dosta┼éam gynalgin bo jakie┼Ť bakteryjki dosta┼éam Ale problem mam taki ┼╝e po zako┼äczeniu kuracji powinnam dosta─ç okres ( ostatni mia┼éam 06.czerwca) i do tej pory nic...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Naj bardziej niemiłe ale do wytrzymania jest znieczulenie, bo wtedy czuje się że palec rozsadza i kłucie igły.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dziekuje Ci ┼╝e odpisa┼ée┼Ť.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a potem sie zobaczy jak mi sie bedzie tam z nimi wspolpracowac duzy plus jest taki ze zakwaterowanie bede miec w hotelu, zarcie zapewnione, takze warunki no nawet calkiem niezle wygladaja.
Teraz te┼╝ jeszcze co nieco chowam i stawiam daleko bo wiadomo........
pozdrawam
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym po kilku myciach w┼éosy maj─ů kolor nijaki , wygl─ůdam paskudnie... [link widoczny dla zalogowanych] Ja tez bym juz chcia┼éa wiedzie─ç co tak mnie m─Öczy ...
po k─ůpielach i masa┼╝u suworina r├│┼╝nie┼╝. [link widoczny dla zalogowanych] rt=3870 Mozesz miec uczucie jakby ci jezyk zdretwial Swiezy oddech pozostaje na dlugo... Tel. Hej-sorki ale nie moglam wczesniej odpisac zostalam bez internetu.margatka ja pochodze ze Slubic ale od paru ladnych lat mieszkam w Przemyslu.pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
!!!!!!! Mo┼╝esz oczywi┼Ťcie nak┼éada─ç inne farby bo powiem szczerze ze bardzo d┼éugo bedziesz czekac na to a┼╝ w┼éosy same odrosn─ů do naturalnego koloru a co do odbudowy w┼éos├│w proponujefirme elseve teraz jest nowa linia odbudowujaca z cementem taki ┼╝├│┼éty kup sobie go z od┼╝ywk─ů i u┼╝ywaj efekty napewno dostrze┼╝esz s─ů jeszcze r├│┼╝nego rodzaju maski z kerastasse kt├│re kupisz w dobrych salonach lub te┼╝ widzia┼éam je na allegro firma loreal. Id─Ö na operacj─Ö. Czy┼╝by to by┼éa najta┼äsza a zarazem najtrwalsza farba?? bardzo dziewczyny narzekaj─ů Co do listy to tak mi powiedzia┼éy drogie panie w recepcji ┼╝e trzeba miesi─ůc przed zg┼éosi─ç ch─Ö─ç porodu u nich podaj─ůc termin porodu oczywi┼Ť─çie przybli┼╝ony w przypatku sn to z OM, a ja niestety nie zapisa┼éam si─Ö jeszcze na takow─ů list─Ö bo w moim przypatku dr L ma ostatecznie wyznaczy─ç termin na ostatniej wizycie tz 30.07 pono─ç zanotowa┼é wst─Öpnie w karcie termin na 03.08 ale jak b─Ödzie okarze si─Ö praniu. EMU W┼üA┼ÜCIWIE FUNKCJONOWA┼ü .To jest po porstu B┼üEDNE KO┼üO !!!
witam,
[link widoczny dla zalogowanych]
r├│wnie┼╝ poprosz─Ö o wszelkie informacje na ten temat dzi─Ökuj─Ö
namoczyć stopy w wodzie bardzo ciepłej z mydłem.
zachcialo mi sie blondu..
Im mniejsze szkody w palcu, tym łatwiejszy/ mniej inwazyjny i szybszy zabieg.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tir2011awf.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin