Forum www.tir2011awf.fora.pl Strona Gwna

 noi to mnie jeszcze bardziej zmobilizowało do działania ..

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 20:00, 10 Kwi 2014    Temat postu: noi to mnie jeszcze bardziej zmobilizowało do działania ..

tłuszczyku pod skórą i już problem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam takie jedno wazne pytanie do was
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kojarzy mi sie z prostytutka

Znów miałam taki napad. [link widoczny dla zalogowanych] to cechy charakteru, a nie wieku.
P.s ja się jeszcze nie ważyłam ale zmalały mi piersi a to znak , że trochę schudlam, a to dopiero minęły dwa dni. Wracając do farbowania... I jak tam Twoje samopoczucie? czy to cos zlego sie dzieje, czy taka 'rutyna' przy gojeniu? Postaraj się wypić przynajmniej 6-8 szklanek wody w tym dniu żeby wypłukać wszystkie zanieczyszczenia z organizmu. [link widoczny dla zalogowanych]
To nic nie da a moze ktoras z was by sie chciala pochwalic swoimi osiagnieciami? mi pani doktor powiedziała ze jezeli zajde w ciaze mam odstawic bromergon Być może mamy ten sam problem Cześć Mieszkam pod Warszawą, a do fryzjera jeżdżę do Wrocławia Mam do niego zaufanie, wiem, że zawsze zrobi to co chcę i doradzi co robić, jak dbać, w jakiej fryzurze będzie mi najlepiej. Wklejam zasady tej dietki,może ktoś podzieli sie swoim doświadczeniem w tym zakresie,albo przyłączy do wspólnej walki??
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie ma jak obejrzenie z facetem dobrego pornosa, nie widze w tym nic złego, ja naet to lubię.
Waga się stabilizuje.
Wzw podałabym dopiero po ustąpieniu żółtaczki fizjologicznej i uprzednim zbadaniu enzymów watrobowych i to lepszą szczepionką engerixem, nie rozumiem czemu w klinice szczepia tą gorsza.
[link widoczny dla zalogowanych]
Brała go prawie 2 tygodnie.
Piszcie jak najwiecej bede sledzil...

Ja brałam Gynalgin przez 10 dni i pomógł mi bez żadnych skutków ubocznych.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam tylko takie pioseneczki-Jeśli cosik przpasuje,będzie mi bardzo miło,że mogłam pomóc Dziwie się, że tylko 0,1 kg bo to przecież tylko ok.
dobrze ze maz nie ma problemu z zabijaniem pajakow bo chyba bym sie z nim rozwiodla.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mnie się podobaja dwie pierwsze -ciemne...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na Allegro sa fajne, a ja juz jestem pełnym członkiem, więc jak mój chłopak przyjedzie to pomoże mi wybrac hehe.....

Regine-ale uda nam sie do lata,prawda?? [link widoczny dla zalogowanych] zgadzam sie z jednym- nie kazda kosmetyczka ma do przekłuwania dryg.
jestem uśmiechnięta, nie jestem zła i głodna. Już to mam Witam dziewczyny, u mnie okazało się po badaniu wszystkich hormonów , że mam wysoką prolaktynę- 43 ng, najlepsze jest to ,ze nie miałam takich objawów jak piszecie-mlekotok,bol głowy,nieregularne miesiaczki-wszystko jest jak w zegarku, nawet po USG okazało sie , ze mam owulacje. o jejku, czyje sie nienajlepiej! Zobaczymy. [link widoczny dla zalogowanych]
xD ja mieszkam we Wloszech od 1,5 roku, dokladniej na Sardynii.Wczesniej przez 1,5 roku kursowalam w ten i spowrotem. mam zone i kocham ja. Stosowałam chyba juz wszystkie diety .. Pochwałowski jest geniuszem gdy masz mięśniaki, torbiele i inne ciężkie i operacyjne sprawy. 5 zł za godzinę Jezeli tak to jest to bardziej niz wystarczajaco (nie biore pod uwage takich miast jak np Rzym).
nie radze..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tyle kilosow zgubic:>mhm napisz cos
Zywa jestem pewna że w niedługim czasie jeszcze im za to podziękujesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dwa szkodliwe skutki wypływają ze złego sposobu odżywiania się:
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo dobre artykuly o kreconych wlosach znajduja sie na krecone.pl szczerze polecam Warka strong
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest bardzo stresująca?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam ogromna prosbe do osob ktore mialy taki zabieg o napsianei jak to w rzezcyiwstosci wygladalo.ja mam krotsza noge o 2 cm i w poznaniu powiedzili mi o 2 metodach Ilizarowa i skracania zdrowej nogi slyszlaeliscie cos o tym 2??bo ta pierwsza to racaje odpada po urodzeniu mialam zwichniecie stawwu biodrowego i 4 operacje na to..a mzoe ktos z was ma podobna sytuacje??prosze o kontakt pozdrawiam
ps.lepiej dryndnij do zony (przeciez to za nia tesknisz) zamiast podawac na forum swoj (?) nr tel.
[link widoczny dla zalogowanych]

Hej, ja już tu wcześniej pisałam że właśnie je zaczełam brać.. [link widoczny dla zalogowanych] Skorzystałam z białej kapusty[bo nie dostałam włoskiej] ,3 marchwie,1 pietruszka,seler naciowy,2 papryki,2 puszki pomidorów,2 przeciery,bazylia,curry i niestety sól-tylko użyłam tej warzonej co dodaję do kiszenia ogórków.Bez soli bym nie ruszyła tego jedzonka
bo bardzo fajne ma cialo, a i glos fajny tez, super d**a Laida jak tak opowiadasz to zaczynam marzyć... kreglicka i pieknosc to 2 sprzeczne formy. też wiedzy med. [link widoczny dla zalogowanych] a_do_kapieli_dla_malucha_pow_1_roku.html [link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy nie kupowałam drogich lakierów. On jak wylizuje moja ........ Załuje i wstydze sie tego co zrobiłam! czy ktoś wogóle się na to zgadza, żeby przywozić dziecko do innego domu? jestem we slonecznej italii juz prawie 4 lata- hym jak ten czas szybko leci..mieszkam niedaleko Fano - Marche! Rakowickiej 11. Ostatnio najdluzej bez jedzenia wytrzymalam 3 dnia ale to byla taka nie zamierzona glodowka ( spowodowana Adipexem ).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Piszesz juz takie farmazony skaczac od aktimela, lsd po gorzka czekolade, naginajac, watpliwie zreszta, wszelkie fakty, ze polemizowanie z toba nie ma sensu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mozna temu latwo zapobiec jesli jest obawa.
I ma sliczne włosy.
Ile trzeba byłoby zarabiać żeby się utrzymać w Paryzu i jeszcze odłozyć?

Właśnie odbyłam rozmowę w sprawie pracy jako ajent żabki!
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o szybką odpowiedź.
Jełsi wszystko się\naprawia\ to może i to .
był kiedyś na rynku świetny produkt, zielony sunsilkodżywka bez spłukiwania, ale już niestety nie można tego produktu kupić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Druga wizyta - usunięcie miazgi i opracowanie kanałów, bez znieczulenia miałam, jeżeli już gdzieś boli to właśnie na tym etapie.
uhu to kuurcze posiedze sobie w domu..
[link widoczny dla zalogowanych]
Czytałam na innych forach, że dziewczyny po braniu bromergonu po miesiącu zachodziły już w ciążę
[link widoczny dla zalogowanych]
Pokoju...nie widział jej ktoś ?
[link widoczny dla zalogowanych]

tak! [link widoczny dla zalogowanych] Nie bądźcie śmieszni.
Z zewnatrz MODEL - M. kupiłam model BK -TE -005, cóż mogę powiedzieć, to mój pierwszy taki sprzęt więc zbyt wiele nie mogę powiedzieć, ale jako laik spokojnie mogę stwierdzić że jest cichutki, na razie nic nie trzeszczy, poza tym wygląd- super! Trzymam za Was kciuki!! tak sądze ! haem, z Anglikami : [link widoczny dla zalogowanych]
Przy moim jeżeli pozwolą mi na rehabilitację to tylko jakieś ćwiczenia przeciwbólowe. Kasik, ja mam tak samo. ale kurka musi isc! moje bolesne okresy mnie dobijały...i tak mi nic nie dała tylko wykryła nadzerke i dala akies glubułki..była hamska..nic nie wytłumaczyła...tylko raz dwa odwaliła robote.. U mnie w pracy jest jadna pani o imienu Zuzia. No i co z urlopem? I tutaj do gry wchodzi głodowanie, które bierze się z tej niewiedzy, bo jak ktoś nie chcesz tyć to ogranicza jedzenie, co jest oczywiście niedobre, bo pojawiają się napady głodu, a i zdrowie może szwankować - pewnie później organizm się o to upomni.
[link widoczny dla zalogowanych]
Spójrzcie na nasze kompleksy, są takie płytkie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj sobie rozkosznie 2 żułam, a dopiero potem sprawdziłam skład i mało nie padłam, na 1 prawie 2 W przypadają Teraz po tym sobie przypomniałam, ze faktycznie nie wolno żuć gum, echhhh
jesli sobie dajecie szanse na poprawki to dajcie ją innym.
Deux Garcons ul.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tir2011awf.fora.pl Strona Gwna -> Ogoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin