Forum www.tir2011awf.fora.pl Strona G│ˇwna

 ja sama tak bym sobie dorobila, czym to sie rozni od przedsz

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 11:16, 04 Kwi 2014    Temat postu: ja sama tak bym sobie dorobila, czym to sie rozni od przedsz

czytaj─ůc to wszystko dzi┼Ť zaczynam sie zastanawia─ç nad tym czy ja r├│wnie┼╝ nie jestem w ciazy okres powinnam mie─ç 26.czerwca a jak na razie go nie wida─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
trzymajcie sie dziewczyny i chlopaki mam 17 lat i mam na imie nikola, udokumentowane jest ze jestem najstarsza nikola w polsce i na dodatek polka, i nazwisko mi pasuje bo nie jest takie beznadziejne jak Ga┼éka czy g─ůsinica....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pierwszy raz bylam majac 22 lata u kobiety prywatnie. [link widoczny dla zalogowanych] namoczone ┼Ťledziki natrze─ç przeci┼Ťni─Ötym przez wyciskark─Ö czosnkiem i przek┼éada─ç pokrojonymi w kostk─Ö ogorkami, papryczk─ů, rodzynkami, migda┼éami i orzeszkami (wszystkiego ma by─ç niezadu┼╝o, bo nie ma wyj┼Ť─ç sa┼éatka, tylko zalewa );
Poszlam do Ambasady na czuja na masaz bo informacji na forach nie znalazlam a nie moglam juz wytrzymac z bolami w plecach. wali mnie to Do Mrozzi Tym ostatnim jestem rozwalona - niesamowity klimat a jakos mniej grana w mediach. ktory wziac pierwszy i po jakiej przerwe wzi─ů─ç nastepny? [link widoczny dla zalogowanych]
I zapewniam Ci─Ö,┼╝e nie w ka┼╝dej Comune s─ů kursy dokszta┼écaj─ůce,a dalej doje┼╝dza─ç nie kazdy mo┼╝e.Ja np.niemia┼éabym kiedy,praca,dom,rodzina,itd. Killa wiec tak to moze byc z tego powodu ze skora sie goi i samoistnie odpada...albo tesh wlansie od tego ze jak napisalas ciagle ja zdrapywalas!! Nie zwa┼╝ajcie na ten feren, poprostyu je┼Ťli znacie taki starszy latynoski kawa┼éek dyskotekowy, to dajcie tytu┼é, a ja sprawdze, czy to ten, oki ? W aptece mo┼╝na kupi─ç p┼éyn do lewatywy ju┼╝ z aplikatorem czy to nie jest lepszy spos├│b ni┼╝ przygotowywanie wody z cytryn─ů i wlew gruszk─ů? Poszukuj─Ö niani dla 13 miesi─Öcznego ch┼éopca na 6 godz. lece do domciu co prawda tylko na tydzien, ale bardzo sie ciesze to normalne macica ci sie powieksza tez tak mialam ale lekarz mnie uspokoil
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]
a po ich zako┼äczeniu gwarantowany efekt jojo I na co to komu.i tak po zakonczeniu g┼éod├│wki zacznie znowu je┼Ťc to jad┼éy┼Ťcie przed g┼éod├│wk─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz w zwi─ůzku z mniejsz─ů kas─ů w pup b─Öd─ů przede wszystkim bra─ç pod uwag─Ö tych co p├│┼║niej zostawi─ů ludzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W szpitalu by┼éam 4 dni. [link widoczny dla zalogowanych] pasuje...ja mam taki komplet i wg wygl─ůda idealnie a ten turkus z brazem to ju┼╝ troch─Ö oklepany wg mnie
Mo┼╝e kto┼Ť mi podpowie czy powinnam nam├│wi─ç lekarza na usuni─Öcie czy lepjej poczeka─ç? to bardzo wa┼╝ne. Chcia┼éabym zrobic sobie maseczk─Ö oczyszczaj─ůco-rozgrzewaj─ůc─ů z St.Ives oraz par├│wk─Ö isamodzielnie oczyszci─ç twarz poprzez wyciskanie. Zastanawiam si─Ö nad klinikami: [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadzieje ze te dolegliwo┼Ťci przynios─ů wam dobre wie┼Ťci. Regine, To by┼éo bardzo obfite i bolesne, kilkudniowe regularne krwawienie. Je┼Ťli kto┼Ť uzyska┼é uniewa┼╝nienie to mo┼╝e mi cokolwiek podpowie. Tez jechalam do manchesteru i to byla jedna z gorszych podrozy zycia! po przeczytaniu adresu lub podanego numeru stacjonarnego mo┼╝na ┼éatwo sie domy┼Ťli─ç ┼╝e agencja mie┼Ťci si─Ö w Warszawie Ne szukam os├│b tylko z Warszawy , wielu ludzi szuka pracy z z amieszkaniem Nie mog─Ö
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Może zrobic trwała prostujaca co ?
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jest jeden niedoceniany lekarz dr Pochwa┼éowski.Jemu si─Ö chce pomy┼Ťle─ç, pokombinowa─ç np na jakie tabletki mo┼╝e Tw├│j organizm p├│jdzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz Ty jeste┼Ť najwa┼╝niejsza i dzieci....napewno na twojej drodze pojawi si─Ö m─Ö┼╝czyzna kt├│ry Ci─Ö otoczy mi┼éo┼Ťci─ů tak wielk─ů na kt├│r─ů zas┼éugujesz,nie zamykaj si─Ö w domu i nie za┼éamuj m├│w sobie ┼╝e on nie jest wart twoich ┼éez wiem jakie to trudne , jak czytam te wszystkie wypowiedzi kobiet kt├│re to przechodz─ů my┼Ťle sobie...szkoda ┼╝e nie by┼éo wtedy internetu kiedy to przechodzi┼éam....mo┼╝e bym to l┼╝ej znios┼éa nie chce wracac pami─Öci─ů do tych czas├│w...nawet teraz nie potrafie zapomnie─ç i mu wybaczyc nie mamy wsp├│lnego j─Özyka i widujemy si─Ö bardzo sporadycznie on dla mnie nie istnieje,mo┼╝e to si─Ö wyda idiotyczne nie mam nic co by przypomina┼éo mi moje ma┼é┼╝enstwo...a pierwsz─ů rzecz─ů jak─ů zrobi┼éam : [link widoczny dla zalogowanych] Ola┼é spraw─Ö i kaza┼é mi przyj┼Ť─ç za rok na kontrol─Ö.w pa┼╝dzierniku tego samego roku dosta┼éam ten sam atak-ch┼éopak zawi├│z┼é mnie na pogotowie i tam si─Ö okaza┼éo ┼╝e mam torbiel na lewym jajniku wielko┼Ťci 5x3 cm.
Dieta proteinowa dr Dukana, Dieta 1000 kalorii ,Dieta 1200 kcal, Dieta 1500 kcal i inne prowadz─ů do odwitaminizowania i odmineralizowania organizmu to bardzo nie zdrowe. tak wiem ze podstawa jest jezyk... zamienic na 60 kg. Upstrzy┼éam ca┼é─ů drog─Ö za sob─ů... wszystko juz jest ok. [link widoczny dla zalogowanych]
tydzie┼ä teraz jest lus i zaj**i┼Ťcie wygl─ůda =D hehe ZR├ôBCIE SE NAPRAWDE WARTO OSOBISCIE MAM 13 LAT =P wiem to ma┼éo jak na laskie z kolczykiem ale im m┼éodsza os├│bka tym lepiej wygl─ůda nie hehe .. Kochane, B─Öd─Ö sprawdza┼é. b1),nie przesz┼éo.po miesi─ůcu przepisa┼é mi zastrzyki 5szt.wit.b12 carboxylaza i jeszcze co┼Ť ale nie pami─Ötam!by┼éa poprawa jak bra┼éem je,a jak sie sko┼äczy┼éy to wszystko wr├│ci┼éo do normy!posz┼éem znowu i dosta┼éem drug─ů serie tych samych zasrtzyk├│w plus rehabilitacja po┼éoczona z jonoforez─ů!do ko┼äca mi nie przesz┼éo,ale by┼éo o niebo lepiej! 75E brytyjskiego, a mo┼╝e i jaka┼Ť 80 (nie wiem, ile masz pod biustem), bo one s─ů bardzo ┼Ťcis┼ée. Boje si─Ö nie tego, ┼╝e co┼Ť mi si─Ö stanie - ale jak ja wytrzymam ?? No...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi┼Ť mia┼éam ┼Ťci─ůgania kaminia mam zamiar isc jeszcze na piaskowanie tylko nie wiem jaki trzeba zrobic odst─Öp czasowy ???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bardzo mi s─ů potrzebne te zdj─Öcia z g├│ry dzi─Ökuje
[link widoczny dla zalogowanych]
Poczytajcie sobie opisy: kiepski dzień....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zawsze takie ma┼ée s─ů.. [link widoczny dla zalogowanych] Koroniewska56
Dodatkowo upinam pi─Ökne fryzury - to dla tych Pa┼ä kt├│re nie lubi─ů traci─ç czasu. Kosztowa┼é 400z┼é. No to z grubsza moje specyfiki. i musze ci powiedziec, ze mam tutaj wielu znajomych, ktorzy sa dluzej niz rok-dwa i sporo z nich intensywnie mysli o powrocie do polski, albo chociaz probach powolnego powrotu (np. 19.00 sok pomidorowy 1 szkl do 2 szkl [link widoczny dla zalogowanych]
1. Przysz┼éy banany z dostawy. Czyta┼éam, ┼╝e nie mo┼╝na wsp├│┼é┼╝yc, poniewa┼╝ mo┼╝na zarazic partnera. Ja wol─Ö past─Ö Adent przeciw paradontozie, kt├│ra super r├│wnie┼╝ usuwa kamie┼ä naz─Öbny. Mo┼╝e jeszcze zobaczysz, a je┼╝eli nie, to chyba niewiele stracisz. Jak u was p┼éaca kierowca za wywozke wodki za hekto, czy od lebka? i wiele innych, a ja siedz─Ö tylko w domu i p┼éacz─Ö najcz─Ö┼Ťciej.
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz w zwi─ůzku z mniejsz─ů kas─ů w pup b─Öd─ů przede wszystkim bra─ç pod uwag─Ö tych co p├│┼║niej zostawi─ů ludzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 23:09, 05 Kwi 2014    Temat postu: mieszka i pracuje we frosinone od 10 lat(jak wiekszosc polek

Lub poczytac o Brunie Groningu
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem po co te przeklinanie ? mia┼éa kt├│ra┼Ť z Was tak─ů sytuacj─Ö?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

polega ona na ROZJASNIANIU wlosow rozjasniaczem nic innego wlosy w zaleznosci od koloru zyczenie klientki rozjasniane sa do takiego poziomu a nastepnie nakladamy farb─Ö najczesciej nature poniewaz tylko ona utrzymuje sie najdluzej na wlosach rozjasnianych lub siwych [link widoczny dla zalogowanych] ten paj─ůk to Tygrzyk paskowany (Argiope bruennichi!!!
dzieki Rodzin─Ö domowymi obowi─ůzkami obarczy─ç, a L4 ci─ůgn─ů─ç d┼éuuugo !! Zapraszam wszystkie przysz┼ée oraz obecne mamy na bezpieczne zakupy wyprawki oraz innych artyku┼é├│w dla Waszej Pociechy do sklepuwww.kinderswiat.pl Dlatego p┼éaci si─Ö tylko cz─Ö┼Ť─ç, czyli 1000 pln a reszta jest refundowana. jest dobra w smaku? [link widoczny dla zalogowanych]
Teraz na nowo zaczelam nauke chociaz z dziecmi i praca to ciezko znalesc czas.. No w ko┼äcu kto┼Ť poruszy┼é ten temat!!! Tu jest taki Remulus. nawet nie normalnie, szczuplo tylko chudo ? MARTIN LORENZ (przepraszam za z┼éa pisownie) bola┼éy mnie z─Öby, tak dziwnie jakbym mia┼éa zdarte szliwo. zreszt─ů ona dbaj─ů o sw├│j wizerunek i nie da┼éyby sobie zrobi─ç fotek nago.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I nie ma dla mnie znaczenia, ┼╝e czekolad─Ö zagryzam og├│rkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja przeszłam juz dwa zabiegi fotoodmładzania laserem własnie w Lublinie w salonie kosmetycznym Scarlett na ulicy Koncertowej 9. odswiezam !@!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prosz─Ö bardzo [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] wow to z jaka waga startowalas?
ja na wizyty do tego lekarza i tak chodzialm prywatnie a opercaje on bedzie robul w panstwoej klinice. Co wy na to? mo┼╝e znajdzmy jaki┼Ť wsp├│lny temat (poza ┼╝ywcowym) -bo ten si─Ö nie klei. A ja postawi┼éam na kosmetyczke i by┼éo warto.Nie robi┼éam pr├│bnego bo posz┼éam ,,do najlepszej kosmetyczki \ (zdaniem moich kole┼╝anek ) A jeszcze poza tym przecie┼╝ na Zamenhofa jest klimatyzacja. [link widoczny dla zalogowanych]
zycie nie sklada sie z samej zabawy, stad dzieciaki teraz takie rozpieszczone. [link widoczny dla zalogowanych] mam pytanie do osoby wy┼╝ej piszesz ┼╝e masz dwie nogi w aparatach z jakiego powodu wyd┼éu┼╝asz obie nogi i czy robisz to w ramach nfz . Oktavko, z tymi pieluszkami to lepiej si─Ö przygotuj ┼╝e mo┼╝e tak nie by─ç jak zaplanowa┼éa┼Ť. Macie patrze─ç w niebo, zadziera─ç nosa i zadziera─ç g┼éow─Ö do g├│ry. :> Dieta i aeroby odpadaja bo juz jest niedowaga.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

No ale rozumiem za kosmetyki wysokiej jako┼Ťci si─Ö p┼éaci.
[link widoczny dla zalogowanych]
Cze┼Ť─ç dziewczyny!!!! Niskie ceny!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

facet wk┼éada fiutka bez kondoma, i oboj─Ötnie czy sie spu┼Ťci czy nie, to dochodzi do zap┼éodnienia:/ [link widoczny dla zalogowanych] ...
Pozdrawiam. CandyCorny nie bierz mnie na serio, j atu glownie pisze od rzeczy, dobranoc ale i tak za┼éatwiany jest od r─Öki. tak - czasy sie zmieniaj─ů, panny pij─ů piwo z puszki i rechocz─ů razem z kawalerami, s─ů fajne, kiedy ods┼éaniaj─ů sporo cia┼éa, zmiany s─ů tylko na lepsze Zamkni─Öty ┼╝├│┼éty li┼Ť─ç na strychu [link widoczny dla zalogowanych]
CZEKAMY NA INNE OPINIE Nie s─ů grube, s─ů bardzo eleganckie, nie odpryskuj─ů, ka┼╝dy na imprezie je podziwia┼é! Wlewnik 16z┼é, opakowanie rumianku 3z┼é, efekt BEZCENNY O wodzie z myd┼éem czyta┼éem, ze to stara metoda, teraz jej nie polecaj─ů ze wzgl─Ödu na toksyczno┼Ť─ç. jesli chcesz zostaw namiar. aha, opr├│cz tego co wcze┼Ťniej wymieni┼éam pijam r├│wnie┼╝ wod─Ö niegazowan─ů i herbat─Ö czerwon─ů caly czas chodze dobrymi sciezkami spoko, dzi─Öki...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

My┼Ťla┼éam, ┼╝e sobie poopowiadamy straszne historie itp., ale to dopiero jak si─Ö ┼Ťciemni przecie┼╝, czylo ok 20, po 20, a nie o 17!
[link widoczny dla zalogowanych]
5 litrow wody...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

1 dzie┼ä jest super zupe┼énie inaczej ni┼╝ ostatnio, nie boli mnie nic, jasno my┼Ťl─Ö, energi─Ö mam, jednak trzeba przeczy┼Ťci─ç si─Ö przed g┼éod├│wk─ů i przygotowa─ç do niej...od razu jest lepiej [link widoczny dla zalogowanych] Jak si─Ö w nim tkwi to ma si─Ö raczej poczucie beznadziei i mierno┼Ťci.
Trzymam kciuki za Ciebie... Moja siostra miala tyle do zgubienia. W─ůtpi─Ö A kiedy idziesz i czy w og├│le na zwolnienie? Prosz─Ö o pomoc co stosowa─ç ┼╝eby to zniwelowa─ç lub z┼éagodzi─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Mam tutaj kolezanki polki, ale milo mi jest poznawac nowe ososby. te wszystkie panienki z pude┼éek maj─ů w┼éa┼Ťnie sylikony a biustonosz pe┼éni tylko opraw─Ö ca┼éo┼Ťci. Moja siostra miala tyle do zgubienia. Mam nadzieje ze wieczorkiem napisze troszke wiecej. Sfora aaa - jestem teraz na 4 roku, a jade do Szwecji ko┼äczy─ç studia... Ale nie poddaje sie i startuje od dzisiaj jeszcze raz Dzisiejsza waga 80,8kg.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 12:07, 08 Kwi 2014    Temat postu: Czy mieszka ktos w okolicach Bresci I moze mi powiedziec jak

Czekam na opinie i odpowiedzi
[link widoczny dla zalogowanych]
Odezwe sie jutro...a lece w piatek Do jutra i 3maj sie!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

─äCE JAK NIGDY DOT─äD... [link widoczny dla zalogowanych] jestem z torunia i wybieram si─Ö na ┼Ťlub w krakowie, a co si─Ö z tym wi─ů┼╝e, potrzebuj─Ö fryzjera, kt├│ry by mi uczesa┼é k┼éosa tak:
Po pierwsze - autorka mia┼éa raczej dni P┼üODNE, a ju┼╝ na pewno nie mo┼╝na powiedzi─ç na 100% ┼╝e by┼éy niep┼éodne. Przysz┼éam na wizyte dentystka stwierdzi┼éa, ┼╝e to ten pierwszy promieniuje, a boli mo┼╝e dlatego, ze mam tam jak─ů┼Ť bakteri─Ö (?) w┼éo┼╝y┼éa mi wiec do kana┼é├│w jakis ┼Ťrodek przeciwbakteryjny i tak jak wiele razy wczesniej powiedziala mam nadzieje, ze przestanie bolec. siostro!!!!!!!!!!!!!!!!1 nic ja mam okolo 3,7cm ale teraz juz nawet dokladnie nie wiem bo lekarka ktora mnie prowadzila od dzicinstwa przeszla na emeryture a jaj nastepcy mieza mi ubytek centymetrem( jeden nawet stwierdzil ze szewc mierzy ubytek nie on...).Leczylam si─Ö do tej pory w otwocku bo to ponoc byla jedna z lepszych klinik ortopedycznych w europie, ale chyba za duzo sie tam zmienilo... pozdrowionka [link widoczny dla zalogowanych]
No to na czym polega Twoja kontrola kaloryczno┼Ťci? .. Cze┼Ť─ç Cirri. Poza tym, ┼╝e jest mi┼éy, nie mo┼╝e zaoferowa─ç pacjentce nic wi─Öcej. Te┼╝ referenci w magazynie nie nad─ů┼╝aja? ja musialam dokladnie obadac ktory to moment podczas moich pierwszych cwiczen dzisiaj no i musze przyznac, ze mnie zmeczyly. Help!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

odruchowo stawiam na ni─ů wszystko.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzi─Ökuje jestem w takim szoku jutro wizyta zrobi┼éam b┼é─ůd w poprzednim wpisie w becie-wynik 597,2 nawet w─ůsik w pewnym wieku te┼╝ jest normalny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ksiazke dostala tez : [link widoczny dla zalogowanych] I bardzo dobrze ze tak sie dzieje bo najbardziej w┼éa┼Ťnie wkurza┼éo mnie dawne podej┼Ťcie ksi─Ö┼╝y do ┼╝on alkoholik├│w.
Jakmam je odczyta─ç. Ale by┼éem dzisiaj u lekarza rodzinnego i te┼╝ poruszy┼éem w─ůtek g┼éod├│wek. Kategoria: hej Julii ja tez mieszkam w turynie i szukam pracy.A ty pracujesz gdzies? Pisa┼éy┼Ťcie tez o swoim wieku. [link widoczny dla zalogowanych]
Na temat urynoterapii czytalam,Malachow sporo pisze o tej metodzie.Jak pisalam wczesniej jest to jedna z metod,ja jej nie wybralam bo wiem,ze za pomoca glodowki mozna doskonale sie oczyscic,wyzwolic z wielu schorzen,miec doskonale samopoczucie,prawidlowa wage.Do praktyk glodowania trzeba oczywiscie dolaczyc praktyki na oczyszczanie watroby ,jelit-wtedy sa wyniki.Mam ksiazke Romualda Stanislawskiego na temat gldowek.To jakby zapiski w formie pamietnika,pisze w niej tylko o sobie i swoich chorobach,z ktorych wyleczyl sie calkowicie.Mial potezny bagaz schorzen ,w tym uznawanych za nieuleczalne.Czasem dzwonie do tego pana zeby porozmawiac Aaaa i na pocz─ůtek zwyk┼éy banan, nie ┼╝aden wisz─ůcy, ┼╝eby si─Ö nie zaczepia┼é. Kwas mlekowy w pochwie uniemo┼╝liwia rozw├│j niepo┼╝─ůdanej flory bakteryjnej. oooo otcoczek znikn─ů┼é z forum???? Obiecywali ludziom kokosy, a potem... Ale: dodam ze imigranci z Somalii rzadaja, podkreslam rzadaja darmowych M-7 i jakos dostaja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

prosze bardzo
[link widoczny dla zalogowanych]
Julii napisz koniecznie jak sie bawilas na weselu! dieta, nawet zaczelam ja stosowac ale zabraklo mi motywacji- pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jakie macie dziewczyny wykształcenie? [link widoczny dla zalogowanych] tak ma byc?
pozdrawiam *do jedzenia kaszki dla niemowlat, jogurty i biszkopty polecam. Do┼é─ůczam 96kg ┼╝ywej wagi, do stracenia pewnie kolo 30kg. kolejne 3 dni rano 1/2t. A Pani Sonia sama sobie pisze posty [link widoczny dla zalogowanych]
Hej. Jest mi przykro ze kto┼Ť Ci─Ö oszpeci┼é, ale wi┼ä za to Dr a nie klinik─Ö, zwlaszcza ┼╝e osob─ů kt├│ra winisz nie jest za┼éo┼╝ycielem kliniki. Wyrok II instancji jest ostateczny i nie mozna sie od niego odwolac. Czy da si─Ö wy┼╝y─ç i czy s─ů zleconka salon Venus jest lepszy. 240m2 samego luksusu w przystepnych cenach Czekam z niecierpliwo┼Ťci─ů a┼╝ mi opuchlizna zejdzie i te szwy mi ┼Ťci─ůgn─ů┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pogoda nie specjalna to fakt ;-( ...
[link widoczny dla zalogowanych]
bardzo proszę o odpowiedzi wychodziłam spod jego skalpela z poważnej wady wrodzonej, więc wiem, co mówię
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

pozdrawiam zdrowe-stopy.com [link widoczny dla zalogowanych] Ka┼╝dy z nas mo┼╝e kiedy┼Ť zachorowa─ç na raka.
Chocia┼╝ mo┼╝e s─ů urocze Zolty motylek, Teraz zastanawiam czy w┼éosy wr├│c─ů do swojego naturalnego koloru i czy to prawda,┼╝e nigdy nie wracaj─ů do koloru sprzed farby. Dla mnie to co┼Ť nowego naprawd─Ö. gdzie jest nacisk na praktyk─Ö!! [link widoczny dla zalogowanych]
Trzymajcie sie dziewczyny...pozdrawiam i do \zaklikania\ jak wr├│c─Ö.. A turcy?sa po prostu dobrze w tym swoim gonieniu, znaja sie na flircie podobnie jak na interesach(bo moim zdaniem sa, nawet ci prosci z kurortow turystycznych Mo┼╝na by to tak zorganizowa─ç - mam na mysli picie - ┼╝eby troszk─Ö alkoholu by┼éo dla lekkiego rozlu┼║nienia , czyli raz na godzin─Ö kelnerzy rozdaj─ů ka┼╝demu po kieliszku szampana czy w├│deczki. Ordynator zaleci┼é dalsz─ů obserwacj─Ö. Najwarzniejsze w okresie przygotowawczym sa soki owocowe i warzywowe najlepiej te 100% bez dodatkow. CILEST na 100% powieksza , bo ja z tego powodu musialam przerwac jego stosowanie , bo juz z natury mam duzy biust Dobrze Misha, ┼╝e mi to przypomnia┼éa┼Ť, nadchodzi wiosna, czas si─Ö wzmocni─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 12:08, 08 Kwi 2014    Temat postu: Oczy┼Ťci─ç i zregenerowa─ç jelita i flor─Ö bakteryjn─ů!

uzywa ktos?
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak na domowe warunki, dla takich zwykłych, niewyczynowych ćwiczeń - jest OK.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ALE JAK NARAZIE NIE ODSTAJE WRECZ PRZECIWNIE JEST MALA DZIURKA(KRATEREK) NAPIECIE JEST Z KAZDYM DNIEM CZY SIE NIE ROZEJDZIE ALE MAM NADIZJE ZE JUZ NABRALA OSTATECZNEGO KSZTA┼üTU!!! [link widoczny dla zalogowanych] Ja prowadzi┼éam sklep przez 2 lata, i zrezygnowa┼éam jak tylko dowiedzia┼éam si─Ö i┼╝ zabieraja nam ca┼é─ů regionalk─Ö.
Bo to wszystko zalezy jak Ci ten zel wstrzykneli. M├│j przyk┼éad - kiedy┼Ť w szkole zjad┼éam snickersa i nie wytrzyma┼éam, musia┼éam go zwymiotowa─ç, bo a┼╝ widzia┼éam jak po nim tyje. Dzwonilam do ginekologa.chcialam umowic sie na wizyte, aby dokonac testow na plodnosc. Udany zwi─ůzek, dobra praca lub w┼éasna firma, ┼╝ycie towarzyskie itd. na zdj─Öciach jest troch─Ö obrobiona.Troch─Ö....Na ┼╝ywo jest brzydsza. [link widoczny dla zalogowanych]
Najmniejsza nawet wpadka powoduje szybki wzrost wagi. szklanka soku z owoc├│w lub warzyw (marchew + jab┼éko lub seler + pomidory) lub ka┼╝da inna kombinacja, byle nie z cytrus├│w. Nie do ko┼äca uda┼éo si─Ö zdj─ů─ç czarny. A jakie mo┼╝na zada─ç pytanie, kiedy oni wszytsko juz powieidzeli w czasie kiedy zadawali ci pytania. Ja tez dzis czuje sie swietnie ,wczoraj mialam ma┼éy dyskomfort.... jesieni─ů i jest ztego zadowolona bo czuje si─Ö du┼╝o lepiej. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

vanili---> a dokładnie jeakie kremy wcierać i jakie balsamy??
[link widoczny dla zalogowanych]
zapraszam na nowy blog - bi┼╝uteria do wygrania w konkursie! przeczyta┼éam w jakiej┼Ť gazecie ,┼╝e drzyzga znowu zaci─ů┼╝y┼éa .co wy na to?tak mi si─Ö zdaje ,┼╝e faktycznie bojaka┼Ť okr─ůglejsza si─Ö wydaje.aha j eszcze jedno ona jest z 1967 roku to ju┼╝ nied┼éugo 40 jej stuknie .a nie wygl─ůda na tyle
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie urosne juz neistety, jestem tego pewna [link widoczny dla zalogowanych] wyczuwalna na dziasle?
Pozdrawiam wszsytkich ktorzy tu zagl─ůdaj─ů co w moim przypadku jest bardzo dziwne ┼Ťpie po 10-12 godzin a i tak Zgadzam sie.W Moim przypadku rivanol tylko nasila┼é problem.Owszem obsusza┼é dzikie mi─Öso, ale pod spodem zbiera┼éa sie ropa i by┼éo kiepsko. Przywr─ůci naturalny kolor w┼éos├│w i pozostawi je jedwabi┼Ťcie Miekkie, l┼Ťni─ůce i zdrowo wygl─ůdaj─ůce. Ja mam 25 lat. [link widoczny dla zalogowanych]
wczoraj by┼éo 77,4 a dzis zn├│w jest 78... Zaleca si─Ö wykonanie bada┼ä serologicznych w kierunku obecno┼Ťci przeciwcia┼é IgG i IgM przed ci┬▒, na pocz─ůtku ci┬▒y, a w przypadku kobiet seronegatywnych powtarzanie ich w kolejnych trymestrach ci┬▒y. Po Gynalginie bylo wszystko ok. Troch─Ö cierpliwo┼Ťci, samozaparcia i si─Ö uda!!! dodatkowo dretwieje cale srodrecze nadgarstek. O Bo┼╝e wczoraj trafi┼éam na topik w ┼╝yciu erotycznym pod tytu┼éem Sex z Ksi─Ödzem troch─Ö poczyta┼éam i z tego co tam pisz─ů wynik, ┼╝e w┼éa┼Ťciwie ka┼╝dy Ksi─ůdz kogo┼Ť ma, co druga kobieta bez wzgl─Ödu, czy panna, m─Ö┼╝atka, czy rozw├│dka uprawia sex z Ksi─Ödzem....... Pa pozdro
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak kiedy┼Ť mia┼éam takie odr─Ötwienia 4 noce pod rz─ůd i to obie r─Öce.
[link widoczny dla zalogowanych]
iw6k - mo┼╝e jeszcze jajko na twardo doda─ç do zupek?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

napisz.mi.meila.prosze [link widoczny dla zalogowanych] odruchowo stawiam na ni─ů wszystko.
moze ma ci─Ö┼╝kie ko┼Ťci? [link widoczny dla zalogowanych] no i z tego wszystkiego juz 3 dzien wrzucma w siebie co popadnie-wiem ze mi to posluzy ale...kurcze przez 21 dni meczylam sie na glodowce i pozniej z niej wychodzilam a tu...gowno!za przeproszeniem. Wszystkie kom├│rki d─ů┼╝─ů do zachowania normalnego rozdzia┼éu w organizmie pod wzgl─Ödem warto┼Ťci biologicznej, co powoduje, ┼╝e przy ┼Ťci┼Ťle wykalkulowanym niedoborze energii jako pierwsze spo┼╝yte zostaj─ů kom├│rki o mniejszej warto┼Ťci biologicznej przez kom├│rki pe┼énowarto┼Ťciowe. mnie te┼╝ [link widoczny dla zalogowanych]
nie badz slaba, nie daj sobie wejsc na glowe. Gdzie ja znajde tak─ů kole┼╝anke? Hammer 2004 rmx) agcia Placa okolo 10$ na godzine. Kole┼╝anka wyci─ůgn─Ö┼éa mnie na zakupy i by┼éo mi troch─Ö s┼éabo. To bzdura, ze z KAZDEJ brzyduli mozna zrobic piekna kobiete.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ja byłam ostatnio we wspomnianym wczesniej salonie przy Łużyckiej tj.
[link widoczny dla zalogowanych]
Za┼éatwi┼éam sobie od chirurga skierowanie na zabiegi(JONOFOREZA,ULTRAD┼╣WI─śKI) NA LEKU CONTRATUBEX. Forum dopiero si─Ö rozwija otwarte niedawno wiec wszystkie zaczynamy od tego samego ÔÇŽ mysle ze najwa┼╝niejsze ze mo┼╝na zaczac od wzajemnego wspieraniaÔÇŽ
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Od kilku dni dr─Ötwieje mi lewa r─Öka( palec serdeczny i maly jak i czesc reki pod tymi palcami) My┼Ťla┼éem ┼╝e to przejdzie, ┼╝e nadwyr─Ö┼╝y┼éem za mocnymi treningami na si┼éowni, ale ca┼éy dzie┼ä czuje odr─Ötwienie mniejsze lub wieksze i nie chce ust─ůpi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]

King, opowiedz wiecej o tym kreceniu hula hopem. [link widoczny dla zalogowanych] uwielbiam gotowa─ç masz jakie┼Ť ┼╝yczonka?
Och, to my Taktaku jeste┼Ťmy zupe┼énie inne. moze co┼Ť s┼éysza┼éy┼Ťcie na ten temat-jakbym wiedziala ze to bezpieczne to bym sobie powi─Ökszy┼éa moje kreski jazdy na rolkach ... dzis juz tylko smarowanie blizny bo juz podgojona i niewielka . kiedys mialam wanne, ktora nie miala prysznica na szlaufie, tylko taki przyczepiony na gorze do sciany. [link widoczny dla zalogowanych]
od miesi─ůca ograniczam si─Ö ze s┼éodyczami i przyznam ┼╝e 2kg jest mniej. No bo wiadomo , ┼╝e Dumbledore lubi┼é ufa─ç ludziom, by┼é naiwny, ale nie g┼éupi . Co do aplikacji opracowa┼éam sobie ju┼╝ sobie jak to robi─ç, po zwil┼╝eniu jest du┼╝o ┼éatwiej! ok,ja tez zmykam do prwadziwa kobieta 100: Zawijaj nale┼Ťniki jak krokiety. Mija ju┼╝ tydzi┼ä od kiedy zaczynam si─Ö odchudza─ç i musz─Ö przyzna─ç ┼╝e jest mi cie┼╝ko.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tir2011awf.fora.pl Strona G│ˇwna -> Og│oszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin