Forum www.tir2011awf.fora.pl Strona Główna

 Eh...

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomo¶ć
Juukla




Doł±czył: 24 Sty 2014
Posty: 743
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Sk±d: Finland

PostWysłany: Nie 1:54, 23 Mar 2014    Temat postu: Eh...

Nie rozumiem dziewczyny co was pociąga w Turkach Nie dość że jest to zupełnie inna kultura to jeszcze dla mnie są oni po prostu brzydcy Zazwyczaj niscy, owłosieni jak małpy )włochy na plecach masakra!), wydają się brudnawi i smierdzą Dobrze ktoś zauważył, dlaczego ne lecxicie na cyganów co? [link widoczny dla zalogowanych] Kładziemy się na podłodze na plecach i skrecamy glowe raz w lewa raz w prawa strone (glowa cały czas leży na podłodze). melatonina naprawdę pomaga...
nie trzymałam sie tego, bowiem moje przygotowanie trwało nawet ie tydzień,a pare dni.
A może urządzicie sobie np śmieszne przebieranki?
hejka!a ja ćwicze na olpranie od 3 tygodni!i jak na razie efektów nie widać,tyle ,że waga w miejscu, uważm,że sprzęt jest ok, nie widzę sensu wydawać grubej kasy na chwilowy kaprys!!!!!!!!!!!!!
Mas racje ,ze toksyny przedostaja sie do krwi ,tak wlasnie jest,dlatego zanim sie wogole rozpocznie glodowki nalezy wstepnie organizm przygotowac czyli spowodowac zeby nie bylo w nim tak wielkiej ilosci toksyn bo faktycznie jest to bardzo niebezpiwczne i moze doprowadzic do smierci poprzez samozatrucie!
[link widoczny dla zalogowanych]
Pozwolę sobie zacytować:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wszystko mnie denerwuje. [link widoczny dla zalogowanych] ile razy trzeba skoczyc do kibelka zeby nie zaliczyc wpadki podczas parcia ?

A ja chciałabym zobaczyć np> Jedna dziewczyna strzyże ze trzy panie na raz i jeszcze może pana w końcu to tylko lekkie podcięcie pięć minut i po sprawie a klienka przecież może posiedzieć z gazetką...efekt jest taki, że spedza sie tam pół dnia. pająkbuj to preparat super jeśli ktoś ma w domu pająki to radzę go kupić chociaż jest drogi to działa poradziłam jej żeby go kupiła jeśli chcecie to mogę wam ją opisać chcecie?napiszcie pozatym waga bedzie stała nawet przy 1o00kcal to normlana sprawa po głodówkowych dietach etc. Trochę czytałam, ale boję się, ze to ściema. [link widoczny dla zalogowanych]
16 euro. A ci, co wyjechali, to czy brakowało Wam wiedzy, którą teoretycznie powinnam tam otrzymac?? - skrzydełka im odpadną tak jak mojej Córeczce, a teraz to Tata musi wstąpić na wojenną ścieżkę z wspaniałą firmą jajka na twardo Dzieci maja tureckie imiona,nie mówią po Polsku Spóźnione,ale serdeczne życzenia noworoczne: ech
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
7 cm to duzo.
[link widoczny dla zalogowanych]
ubierz to, w czym czujesz sie dobrze wtedy twoje zachowanie bedzie swobodne i naturalne, przez co bedziesz wygladac promiennie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wy¶wietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tir2011awf.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenia Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin